Toimitusehdot
Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa Tähän päivämäärä alkaen.
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Cool & Classy Oy Y-tunnus 2819851-4 . Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta https:// coolclassy.fi / ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla tai tekstiviestinä, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen tai matkapuhelinnumeron ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
viitenumeron
pankkitilinumeromme
laskun loppusumman
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paypal:n tai Checkout Finland Oy:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.
Maksupalvelutarjoajat
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii PayPal Inc. ja Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. PayPal tai Chechout Finland Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa PayPal Inc.tai Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Ennakkomaksu
Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan tilille tilinumero BICK pankintunnus, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti.
Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikana kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.
Toimitusaika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta.
Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan Cool & Classyn etusivun "Ajankohtaista"-osassa.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan "särkyvää" -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
pankkitilinumerosi
sekä kopio Cool & Classyn tilausvahvistuksesta
Palautusosoite:
Cool & Classy Oy
Jakarintie 11
23200 Vinkkilä
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@coolclassy.fi tai postitse:
Cool & Classy Oy
Jakarintie 11
23200 Vinkkilä
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
MuotiSolna käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
MuotiSolna sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.